Galerie Adrien Maeght, Παρίσι
Ιδιωτική συλλογή
Ματιές στον αιώνα, Άνδρος, Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 28 Ιουνίου-20 Σεπτεμβρίου 1998, σσ. 58-59, εικ. σ. 59
Μνήμες λουσμένες στο όνειρο, Αθήνα, Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 5 Αυγούστου-3 Δεκεμβρίου 2023
Antoine Tudal και Roger Vieillard, Georges Braque: Grands Livres Illustrés, κατ. έκθ., Παρίσι, Adrien Maeght, 1958
Werner Hofmann και Gerd Hatje (επιμ.), L’oeuvre graphique de Georges Braque, Λωζάννη, La Guilde du Livre, 1961, αρ. 84
Fernand Mourlot και Francis Ponge, Braque Lithographe, Μόντε Κάρλο, André Sauret, 1963, αρ. 53
Dora Vallier, Braque, l’oeuvre gravé, Παρίσι, Flammarion, 1982, αρ. 134.2 (εικ. άλλου αντιτύπου)
Miguel Orozco, The Complete Prints of Georges Braque, Catalogue raisonné, academia.edu, 25 Σεπτεμβρίου 2018, αρ. LS364, εικ. σ. 191 (εικ. άλλου αντιτύπου)
Το 1958 οργανώνεται στο Παρίσι η έκθεση Georges Braque - Μεγάλα εικονογραφημένα βιβλία, με σκοπό να αναδείξει μια παραγνωρισμένη πλευρά του έργου του Braque: το πάθος του για την ποίηση. Η ενασχόληση με τη χαρακτική, μέσω της εικονογράφησης πεζού ή ποιητικού κειμένου, βγάζει τον καλλιτέχνη από τη μοναχικότητα του ατελιέ και του δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψει άλλους κόσμους πέρα από τον δικό του. Επιπλέον, απαιτεί μικρότερη σωματική προσπάθεια, κάτι πολύ σημαντικό για την εύθραυστη υγεία του.
Το Μοβ κεφάλι, που κοσμεί το εξώφυλλο του καταλόγου της έκθεσης, συμβολίζει την πεμπτουσία της ζωγραφικής του Braque: κομψό, όλο λεπτότητα και οικονομία, με οικουμενική εμβέλεια, παίζει με την παραστατικότητα μόνο για να την αποδομήσει. Η περίφημη ελληνική κατατομή, η οποία εμφανίζεται συχνά στο έργο του από τη δεκαετία του 1930, εδώ αιωρείται μέσα σ’ ένα ιώδες σύννεφο. Η άυλη απόδοση του κεφαλιού διαθέτει αφεαυτής μια ποιητική διάσταση απόλυτα ταιριαστή με το θέμα της έκθεσης. Και ο Braque παρουσιάζεται ως ιδεώδης μεταφραστής σε εικόνες των συναισθημάτων που εμπεριέχονται στο γραπτό κείμενο.